PROGRAM SZKOLENIA (szkolenie on-line) 56H
Sprzedaż 30H:
1. Wprowadzenie
Istota sprzedaży: jest określenie, które produkty firmy zaspokajają jakie potrzeby
danego klienta. Nowoczesny klient vs tradycyjny klient – profile zachowań i potrzeb
2. Różnice pomiędzy tradycyjną sprzedażą a obecną (internetową)
Zamiast spotkań bezpośrednich spotkania zdalne (telefon, wideo) – jak je umawiać i
kontraktować klienta? Duże znaczenie potrzeby bezpieczeństwa – jak je zaspokajać?
3. Przygotowanie do sprzedaży
Przygotowanie do rozmowy telefonicznej z klientem.
Gdzie szukać kontaktów do nowych klientów.
Informacje potrzebne przed rozpoczęciem sprzedaży
Rozmowa telefoniczna „z biegu” i umówiona wcześniej na określoną godzinę i
informacją o jaki będzie temat i cel to nie są te same rzeczy!
4. Otwarcie – nawiązanie kontaktu z klientem.
Rozpoczęcie rozmowy – metody prowadzenia dialogu z rozmówcą a nie monologu
handlowca
Metody neutralnego rozpoczęcia rozmowy z klientem, nawiązującym do aktualnej trudnej
sytuacji rynkowej i jednocześnie prezentującym wyjątkowość podejścia firmy do klientów w
obecnym czasie,
Sposoby pokonywania barier (sekretariat, osoby przypadkowe, itp.) i docierania do
odpowiedniej osoby w strukturze klienta
5. Diagnoza potrzeb i oczekiwań klienta
Zmiany oczekiwań klientów w kontekście pandemii
Techniki zadawania pytań pomagające w rozpoznawaniu potrzeb sprzedażowych i
produktowych: Zdobywanie informacji w kontekście możliwości cross i up sellingu
6. Prezentacja oferty i rozwiązań
Język korzyści – zastosowanie / Storytelling
7. Finalizowanie rozmów z klientem
Techniki finalizacji procesu sprzedaży
8. Atrakcyjność sprzedażowa
Wątpliwości / Elevator speech / Rekomendacje / Techniki perswazyjne
9. Podsumowanie
Co zacznę stosować po szkoleniu? / Jakich zachowań chcę się pozbyć? / Jakie działania
będę kontynuował?
10. Praktyka
"BUDOWA WIZERUNKU WYKORZYSTANE SOCIAL MEDIÓW DO SPRZEDAŻY" 13H
Główne kroki marketingu
Jak pozyskać ruch w interrnecie
AI i treści w sieci
SEM a SEO
Newsletter
Reklama na Facebook
Reklama na Istagramie
Jak zwiększyć prawdopodobieństwo zakupu
Nauka Pisania
Gdzie w sieci są nasi klienci
Treści które sprzedają
PRAWO W SPRZEDAŻY 13H
1. Sprzedaż bezpośrednia poza lokalem przedsiębiorcy
obowiązki sprzedawcy, prawa konsumenta
kwestie związane z reklamacją wadliwego towaru – w zakresie rękojmi i gwarancji.
2. Zasady ochrony konsumenta przy sprzedaży akwizycyjnej
obowiązki sprzedawcy, prawa konsumenta
kwestie związane z reklamacją wadliwego towaru – w zakresie rękojmi i gwarancji.
3. Sprzedaż przez Internet
Prawa konsumenta , obowiązki sprzedawcy, zwroty reklamacje
4. Omówienie aktów prawnych regulujących powyższe zagadnienia.
aspekty praktyczne w/w tematyki.
Możliwość Dofinansowania:
Oferujemy nieodpłatne wsparcie polegające na:
• przygotowaniu wniosków o dofinansowanie,
• obsłudze wszystkich formalności
związanych z podpisaniem umów o dofinansowanie oraz rozliczeniem dofinansowania,
a także odpłatne (w ramach dofinaniasowania) zorganizowanie szkolenia.
Warunki dofinansowania zależą od subregionu i prezentują się następująco:
• dofinansowanie na przedsiębiorstwo (weryfikowane po NIP): do 100 tys. PLN
• dofinansowanie udziału 1 pracownika (weryfikowane po PESEL) w usłudze: do 12 tys. PLN
Sposób dystrybucji dofinansowania: refundacja poniesionych wydatków na podstawie
promesy od operatora. Dofinansowanie przeznaczone jest dla mikro, małych lub średnich
przedsiębiorców prowadzących działalność od co najmniej 6 miesięcy oraz ich
pracowników, zatrudnionych przez okres nie krótszy niż 3 miesiące w wymiarze
odpowiadającym ½ etatu tj. minimum 80 godzin miesięcznie. Kwalifikują się także
pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy zlecenia, spełniający powyższe kryteria
Szkolenie odbywa się dla grupy minimum 14 osób .
Dodanie szkolenia do koszyka i jego zakup jest forma wstępnego zainteresowania szkoleniem .
Płatności dokonujemy wyłącznie po ustaleniu terminu i potwierdzeniu przez naszego pracownika
zebrania grupy 14 osób .
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Pakiet Srebny - prawie wszystko co musisz wiedzieć o prowadzeniu firmy |