Strona głównaSZKOLENIA DLA BIZNESUPakiet Srebny - prawie wszystko co musisz wiedzieć o prowadzeniu firmy
Szkolenie dla Barmanów
Szybki podgląd
Pierwszy krok aby zostać  DJ
Szybki podgląd
399,00 zł
„Wykorzystanie sztucznej inteligencji w edukacji”
Szybki podgląd
2 999,00 zł
Kosmoceutyki - dlaczego warto ich używać
Szybki podgląd
RECEPJONIŚCI - SZTURMOWCY HOTELOWEJ ARMII
Szybki podgląd
Kongres Maksimum Osiągnięć w Biznesie   z Michaelem  Tracy  Bilet Diamond
Szybki podgląd
4 895,40 zł
Ekonomia Behawioralna
Szybki podgląd
Czterech Wspaniałych - Marketing w Internecie - jak skutecznie zarabiać online II Edycja
Szybki podgląd
6 399,00 zł
Pakiet Brązowy - podstawowe narzędzia do prowadzenia firmy
Szybki podgląd
6 399,00 zł
Pakiet Srebny - prawie wszystko co musisz wiedzieć o prowadzeniu firmy
Szybki podgląd
7 999,00 zł
Kosmoceutyki - dlaczego warto ich używać
Szybki podgląd
Tworzenie Skutecznej Koncepcji Gastronomicznej z Tadeuszem Mullerem
Szybki podgląd
6 399,00 zł
Pierwszy krok aby zostać  DJ
Szybki podgląd
399,00 zł
Szkolenie dla Barmanów
Szybki podgląd
„Wykorzystanie sztucznej inteligencji w edukacji”
Szybki podgląd
2 999,00 zł
Czterech Wspaniałych - Marketing w Internecie - jak skutecznie zarabiać online II Edycja
Szybki podgląd
6 399,00 zł
Nowość

Pakiet Srebny - prawie wszystko co musisz wiedzieć o prowadzeniu firmy

7 999,00 zł
Producent: HSI Academy
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (25 sztuka)
Waga:0.30 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:sztuka







PROGRAM SZKOLENIA (szkolenie on-line)    56H 


Sprzedaż 30H:


1. Wprowadzenie


Istota sprzedaży: jest określenie, które produkty firmy zaspokajają jakie potrzeby
danego klienta. Nowoczesny klient vs tradycyjny klient – profile zachowań i potrzeb

2. Różnice pomiędzy tradycyjną sprzedażą a obecną (internetową)

Zamiast spotkań bezpośrednich spotkania zdalne (telefon, wideo) – jak je umawiać i
kontraktować klienta? Duże znaczenie potrzeby bezpieczeństwa – jak je zaspokajać?

3. Przygotowanie do sprzedaży

Przygotowanie do rozmowy telefonicznej z klientem.
Gdzie szukać kontaktów do nowych klientów.
Informacje potrzebne przed rozpoczęciem sprzedaży
Rozmowa telefoniczna „z biegu” i umówiona wcześniej na określoną godzinę i
informacją o jaki będzie temat i cel to nie są te same rzeczy!

4. Otwarcie – nawiązanie kontaktu z klientem.

Rozpoczęcie rozmowy – metody prowadzenia dialogu z rozmówcą a nie monologu
handlowca

Metody neutralnego rozpoczęcia rozmowy z klientem, nawiązującym do aktualnej trudnej
sytuacji rynkowej i jednocześnie prezentującym wyjątkowość podejścia firmy do klientów w
obecnym czasie,

Sposoby pokonywania barier (sekretariat, osoby przypadkowe, itp.) i docierania do
odpowiedniej osoby w strukturze klienta


5. Diagnoza potrzeb i oczekiwań klienta

Zmiany oczekiwań klientów w kontekście pandemii

Techniki zadawania pytań pomagające w rozpoznawaniu potrzeb sprzedażowych i
produktowych: Zdobywanie informacji w kontekście możliwości cross i up sellingu

6. Prezentacja oferty i rozwiązań

Język korzyści – zastosowanie / Storytelling

7. Finalizowanie rozmów z klientem

Techniki finalizacji procesu sprzedaży

8. Atrakcyjność sprzedażowa

Wątpliwości / Elevator speech / Rekomendacje / Techniki perswazyjne

9. Podsumowanie


Co zacznę stosować po szkoleniu? / Jakich zachowań chcę się pozbyć? / Jakie działania
będę kontynuował?

10. Praktyka 


"BUDOWA WIZERUNKU WYKORZYSTANE SOCIAL MEDIÓW DO SPRZEDAŻY" 13H

Główne kroki marketingu
Jak pozyskać ruch w interrnecie
AI i treści w sieci
SEM a SEO 
Newsletter
Reklama na Facebook
Reklama na Istagramie
Jak zwiększyć prawdopodobieństwo zakupu
Nauka Pisania 
Gdzie w sieci są nasi klienci 
Treści które sprzedają




PRAWO W SPRZEDAŻY 13H


1. Sprzedaż bezpośrednia poza lokalem przedsiębiorcy

obowiązki sprzedawcy, prawa konsumenta

kwestie związane z reklamacją wadliwego towaru – w zakresie rękojmi i gwarancji.



2. Zasady ochrony konsumenta przy 
sprzedaży akwizycyjnej

obowiązki sprzedawcy, prawa konsumenta

kwestie związane z reklamacją wadliwego towaru – w zakresie rękojmi i gwarancji.


3. Sprzedaż przez Internet 


Prawa konsumenta , obowiązki sprzedawcy, zwroty reklamacje 


4. Omówienie aktów prawnych regulujących powyższe zagadnienia.

aspekty praktyczne w/w 
tematyki.



Możliwość Dofinansowania:

Oferujemy nieodpłatne wsparcie polegające na:

• przygotowaniu wniosków o dofinansowanie,

• obsłudze wszystkich formalności

związanych z podpisaniem umów o dofinansowanie oraz rozliczeniem dofinansowania,
a także odpłatne (w ramach dofinaniasowania) zorganizowanie szkolenia.
Warunki dofinansowania zależą od subregionu i prezentują się następująco:

• dofinansowanie na przedsiębiorstwo (weryfikowane po NIP): do 100 tys. PLN

• 
dofinansowanie udziału 1 pracownika (weryfikowane po PESEL) w usłudze: do 12 tys. PLN

Sposób dystrybucji dofinansowania: refundacja poniesionych wydatków na podstawie

promesy od operatora. Dofinansowanie przeznaczone jest dla mikro, małych lub średnich
przedsiębiorców prowadzących działalność od co najmniej 6 miesięcy oraz ich
pracowników, zatrudnionych przez okres nie krótszy niż 3 miesiące w wymiarze
odpowiadającym ½ etatu tj. minimum 80 godzin miesięcznie. Kwalifikują się także
pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy zlecenia, spełniający powyższe kryteria





Szkolenie odbywa się dla grupy minimum 14 osób .
Dodanie szkolenia do koszyka i jego zakup  jest forma wstępnego zainteresowania szkoleniem . 
Płatności dokonujemy wyłącznie po ustaleniu terminu i potwierdzeniu przez naszego pracownika 
zebrania grupy 14 osób .

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

...jest pusty

Producent
Powiadomienia

Pakiet Srebny - prawie wszystko co musisz wiedzieć o prowadzeniu firmy

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dot. cookies. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.