Wprowadzenie do pracy recepcjonisty
1. Powitanie i wprowadzenie do roli recepcjonisty.
2. Obsługa systemu rezerwacyjnego hotelu oraz procedury zameldowania gości.
3. Obsługa telefonów i podstawy komunikacji telefonicznej.
4. Zasady bezpieczeństwa i procedury awaryjne.
Obsługa Gościa/klienta
1. Koncepcja obsługi klienta i budowanie pozytywnego wrażenia.
2. Rozwiązywanie problemów Gości/klientów i skarg.
3. Techniki radzenia sobie ze stresem w obsłudze Gościa/klienta.
4. Rola recepcjonisty w sprzedaży dodatkowych usług hotelowych.
5. Umiejętności komunikacyjne i efektywność
Efektywna komunikacja werbalna i niewerbalna.
1. Zarządzanie czasem i priorytetami.
2. Budowanie relacji z klientami w długoterminowej perspektywie.
3. Plusy i minusy systemów informatycznego hotelu.
Doskonalenie umiejętności
1. Analiza przypadków i symulacje sytuacji z życia recepcjonisty.
2. Doskonalenie obsługi gości VIP.
3. Test sprawdzający wiedzę zdobytą podczas szkolenia.
4. Podsumowanie szkolenia i plany dalszego rozwoju.
W trakcie szkolenia uwzględnimy praktyczne ćwiczenia, symulacje sytuacji oraz czas na dyskusje i zadawanie pytań.
Możliwość Dofinansowania:
Oferujemy nieodpłatne wsparcie polegające na:
• przygotowaniu wniosków o dofinansowanie,
• obsłudze wszystkich formalności
związanych z podpisaniem umów o dofinansowanie oraz rozliczeniem dofinansowania,
a także odpłatne (w ramach dofinaniasowania) zorganizowanie szkolenia.
Warunki dofinansowania zależą od subregionu i prezentują się następująco:
• dofinansowanie na przedsiębiorstwo (weryfikowane po NIP): do 100 tys. PLN
• dofinansowanie udziału 1 pracownika (weryfikowane po PESEL) w usłudze: do 12 tys. PLN
Sposób dystrybucji dofinansowania: refundacja poniesionych wydatków na podstawie
promesy od operatora. Dofinansowanie przeznaczone jest dla mikro, małych lub średnich
przedsiębiorców prowadzących działalność od co najmniej 6 miesięcy oraz ich
pracowników, zatrudnionych przez okres nie krótszy niż 3 miesiące w wymiarze
odpowiadającym ½ etatu tj. minimum 80 godzin miesięcznie. Kwalifikują się także
pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy zlecenia, spełniający powyższe kryteria
Szkolenie odbywa się dla grupy minimum 14 osób .
Dodanie szkolenia do koszyka i jego zakup jest forma wstępnego zainteresowania szkoleniem .
Płatności dokonujemy wyłącznie po ustaleniu terminu i potwierdzeniu przez naszego pracownika
zebrania grupy 14 osób .
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
RECEPJONIŚCI - SZTURMOWCY HOTELOWEJ ARMII |