Strona głównaSZKOLENIA DLA BIZNESURECEPJONIŚCI - SZTURMOWCY HOTELOWEJ ARMII
Szkolenie dla Barmanów
Szybki podgląd
Pierwszy krok aby zostać  DJ
Szybki podgląd
399,00 zł
„Wykorzystanie sztucznej inteligencji w edukacji”
Szybki podgląd
2 999,00 zł
Kosmoceutyki - dlaczego warto ich używać
Szybki podgląd
RECEPJONIŚCI - SZTURMOWCY HOTELOWEJ ARMII
Szybki podgląd
Kongres Maksimum Osiągnięć w Biznesie   z Michaelem  Tracy  Bilet Diamond
Szybki podgląd
4 895,40 zł
Ekonomia Behawioralna
Szybki podgląd
7 549,00 zł
Czterech Wspaniałych - Marketing w Internecie - jak skutecznie zarabiać online II Edycja
Szybki podgląd
6 399,00 zł
Pakiet Brązowy - podstawowe narzędzia do prowadzenia firmy
Szybki podgląd
6 399,00 zł
Pakiet Srebny - prawie wszystko co musisz wiedzieć o prowadzeniu firmy
Szybki podgląd
7 999,00 zł
Ekonomia Behawioralna
Szybki podgląd
7 549,00 zł
Pierwszy krok aby zostać  DJ
Szybki podgląd
399,00 zł
„Wykorzystanie sztucznej inteligencji w edukacji”
Szybki podgląd
2 999,00 zł
Tworzenie Skutecznej Koncepcji Gastronomicznej z Tadeuszem Mullerem
Szybki podgląd
6 399,00 zł
Kongres Maksimum Osiągnięć w Biznesie   z Michaelem  Tracy  Bilet Premium
Szybki podgląd
2 693,70 zł
Czterech Wspaniałych - Marketing w Internecie - jak skutecznie zarabiać online II Edycja
Szybki podgląd
6 399,00 zł
Nowość

RECEPJONIŚCI - SZTURMOWCY HOTELOWEJ ARMII

Producent: HSI Academy
Wysyłka:Brak informacji
Produkt dostępny (50 sztuka)
Waga:0.10 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Wprowadzenie do pracy recepcjonisty

1.      Powitanie i wprowadzenie do roli recepcjonisty.

2.      Obsługa systemu rezerwacyjnego hotelu oraz procedury zameldowania gości.

3.       Obsługa telefonów i podstawy komunikacji telefonicznej.

4.       Zasady bezpieczeństwa i procedury awaryjne.

Obsługa Gościa/klienta

1.       Koncepcja obsługi klienta i budowanie pozytywnego wrażenia.

2.      Rozwiązywanie problemów Gości/klientów i skarg.

3.      Techniki radzenia sobie ze stresem w obsłudze Gościa/klienta.

4.       Rola recepcjonisty w sprzedaży dodatkowych usług hotelowych.

5.      Umiejętności komunikacyjne i efektywność

Efektywna komunikacja werbalna i niewerbalna.

1.       Zarządzanie czasem i priorytetami.

2.      Budowanie relacji z klientami w długoterminowej perspektywie.

3.      Plusy i minusy  systemów informatycznego hotelu.

Doskonalenie umiejętności

1.      Analiza przypadków i symulacje sytuacji z życia recepcjonisty.

2.      Doskonalenie obsługi gości VIP.

3.      Test sprawdzający wiedzę zdobytą podczas szkolenia.

4.      Podsumowanie szkolenia i plany dalszego rozwoju.

 

W trakcie szkolenia uwzględnimy praktyczne ćwiczenia, symulacje sytuacji oraz czas na dyskusje i zadawanie pytań.

 

 

Możliwość Dofinansowania:

Oferujemy nieodpłatne wsparcie polegające na:

• przygotowaniu wniosków o dofinansowanie,

• obsłudze wszystkich formalności

związanych z podpisaniem umów o dofinansowanie oraz rozliczeniem dofinansowania,
a także odpłatne (w ramach dofinaniasowania) zorganizowanie szkolenia.
Warunki dofinansowania zależą od subregionu i prezentują się następująco:

• dofinansowanie na przedsiębiorstwo (weryfikowane po NIP): do 100 tys. PLN

• 
dofinansowanie udziału 1 pracownika (weryfikowane po PESEL) w usłudze: do 12 tys. PLN

Sposób dystrybucji dofinansowania: refundacja poniesionych wydatków na podstawie

promesy od operatora. Dofinansowanie przeznaczone jest dla mikro, małych lub średnich
przedsiębiorców prowadzących działalność od co najmniej 6 miesięcy oraz ich
pracowników, zatrudnionych przez okres nie krótszy niż 3 miesiące w wymiarze
odpowiadającym ½ etatu tj. minimum 80 godzin miesięcznie. Kwalifikują się także
pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy zlecenia, spełniający powyższe kryteria

Szkolenie odbywa się dla grupy minimum 14 osób .
Dodanie szkolenia do koszyka i jego zakup  jest forma wstępnego zainteresowania szkoleniem . 
Płatności dokonujemy wyłącznie po ustaleniu terminu i potwierdzeniu przez naszego pracownika 
zebrania grupy 14 osób .

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

...jest pusty

Producent
Powiadomienia

RECEPJONIŚCI - SZTURMOWCY HOTELOWEJ ARMII

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dot. cookies. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.