Informacje
Czas Szkolenia 42h
Strategia marketingowa:
Programowanie klientów; Dzielenie się wiedzą; Plansze produktowe; Kulisy powstawania; Ogłoszenie przedsprzedaży,
Marka osobista:
Czym jest i skąd się bierze, określenie celu budowania marki.
Analiza potrzeb klienta jako fundament budowania marki osobistej.
Tworzenie avatara klienta, tworzenie ankiet online (google forms) aby zbadać potrzeby odbiorców
Autoprezentacja na żywo oraz online.
Jak się przedstawić aby zwrócić uwagę potencjalnego klienta (forma krótka oraz długa autoprezentacji)
Networking:
Jak nawiązywać nowe kontakty oraz budować relacje z potencjalnymi klientami na żywo oraz online.
Teoria filmu:
Kadrowanie, ruch obiektów i kamery, rola światła, rola dźwięku.
Opowiadanie obrazem: kadr - ujęcie Światło: rodzaje i charakterystyka oświetlenia.
Najczęstsze sposoby ustawienia świateł.
Dźwięk - jak zadbać o jakość dźwięku?
Stabilizacja obrazu - proste sposoby na ładne ujęcia.
Światło - kilka prostych zasad z wykorzystaniem domowych sposobów.
Pozostały osprzęt - prompter, baterie, karty, kable, ładowarki i inne.
Praca z darmową, opensourcowa aplikacją : przeznaczoną do nieliniowej edycji materiałów wideo.
Program pozwala na szybką i prostą edycję klipów, dodawanie efektów specjalnych czy renderowania finalnego filmu.
Praktyczne zastosowanie darmowych aplikacji internetowych i umiejętność przygotowania materiałów interaktywnych.
Jak tworzyć grafiki (foto, video) - niczym firmy marketingowe.
Content marketing:
Budowanie marki na FB i Instagramie dzięki odpowiednim treściom.
Strategia komunikacji:
Pomysły na treści do Social Mediów
Jak wykorzystać transmisje na żywo na FB i Instagramie do budowania marki eksperta oraz do pozyskiwania klientów.
Omówienie transmisji indywidualnych oraz z gościem. Przygotowanie, prowadzenie, promowanie.
Jak wykorzystać storytelling w budowaniu marki:
Tworzenie własnej historii + wykorzystanie jej w działaniach marketingowych
Jak pracować z tekstem przy użyciu promptera
Wprowadzenie i poznanie oczekiwań uczestników Kwestie techniczne & mity na temat tiktoka:
Specjalizacja/ nisza - dlaczego warto i jak wybrać?
Jak przełamać się do tego, by mówić do kamery, nagrywać materiały i budować markę w sieci, na podstawie swojej osoby.
Budowanie wizerunku osoby fizycznej jako marki:
Mechanizmy sprzedażowe: fb- IG - Tik Tok
Budowanie wizerunku w sieci firmy lokalnej/ogólnopolskiej/światowej:
Jak tworzyć atrakcyjne opisy - słowa mocy
Zasady nagrywania
Algorytm TikToka i hackowanie
Redystrybucja treści - IG/YT/FB
Wpływ samoświadomości na autoprezentację, wizerunek i markę osobistą. Samoakceptacja vs. dostosowanie się do oczekiwań innych.
Odkrywanie osobistego potencjału. Podejmowanie wyzwań wzbudzających silną motywację wewnętrzną, której źródłem są marzenia (ja idealne).
Pokonywanie przeszkód i metody redukowania lęku przed porażką lub sukcesem. Wychodzenie ze strefy komfortu i możliwości.
Możliwości Dofinansowania :
Oferujemy nieodpłatne wsparcie polegające na:
• przygotowaniu wniosków o dofinansowanie,
• obsłudze wszystkich formalności
związanych z podpisaniem umów o dofinansowanie oraz rozliczeniem dofinansowania,
a także odpłatne (w ramach dofinansowania) zorganizowanie szkolenia.
Warunki dofinansowania zależą od subregionu i prezentują się następująco:
• dofinansowanie na przedsiębiorstwo (weryfikowane po NIP): 40–100 tys. PLN
• dofinansowanie udziału 1 pracownika (weryfikowane po PESEL) w usłudze: 6–10tys. PLN
Sposób dystrybucji dofinansowania: refundacja poniesionych wydatków na podstawie
promesy od operatora. Dofinansowanie przeznaczone jest dla mikro, małych lub średnich
przedsiębiorców prowadzących działalność od co najmniej 6 miesięcy oraz ich
pracowników, zatrudnionych przez okres nie krótszy niż 3 miesiące w wymiarze
odpowiadającym ½ etatu tj. minimum 80 godzin miesięcznie. Kwalifikują się także
pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy zlecenia, spełniający powyższe kryteria
Programowanie klientów; Dzielenie się wiedzą; Plansze produktowe; Kulisy powstawania; Ogłoszenie przedsprzedaży,
Marka osobista:
Czym jest i skąd się bierze, określenie celu budowania marki.
Analiza potrzeb klienta jako fundament budowania marki osobistej.
Tworzenie avatara klienta, tworzenie ankiet online (google forms) aby zbadać potrzeby odbiorców
Autoprezentacja na żywo oraz online.
Jak się przedstawić aby zwrócić uwagę potencjalnego klienta (forma krótka oraz długa autoprezentacji)
Networking:
Jak nawiązywać nowe kontakty oraz budować relacje z potencjalnymi klientami na żywo oraz online.
Teoria filmu:
Kadrowanie, ruch obiektów i kamery, rola światła, rola dźwięku.
Opowiadanie obrazem: kadr - ujęcie Światło: rodzaje i charakterystyka oświetlenia.
Najczęstsze sposoby ustawienia świateł.
Dźwięk - jak zadbać o jakość dźwięku?
Stabilizacja obrazu - proste sposoby na ładne ujęcia.
Światło - kilka prostych zasad z wykorzystaniem domowych sposobów.
Pozostały osprzęt - prompter, baterie, karty, kable, ładowarki i inne.
Praca z darmową, opensourcowa aplikacją : przeznaczoną do nieliniowej edycji materiałów wideo.
Program pozwala na szybką i prostą edycję klipów, dodawanie efektów specjalnych czy renderowania finalnego filmu.
Praktyczne zastosowanie darmowych aplikacji internetowych i umiejętność przygotowania materiałów interaktywnych.
Jak tworzyć grafiki (foto, video) - niczym firmy marketingowe.
Content marketing:
Budowanie marki na FB i Instagramie dzięki odpowiednim treściom.
Strategia komunikacji:
Pomysły na treści do Social Mediów
Jak wykorzystać transmisje na żywo na FB i Instagramie do budowania marki eksperta oraz do pozyskiwania klientów.
Omówienie transmisji indywidualnych oraz z gościem. Przygotowanie, prowadzenie, promowanie.
Jak wykorzystać storytelling w budowaniu marki:
Tworzenie własnej historii + wykorzystanie jej w działaniach marketingowych
Jak pracować z tekstem przy użyciu promptera
Wprowadzenie i poznanie oczekiwań uczestników Kwestie techniczne & mity na temat tiktoka:
Specjalizacja/ nisza - dlaczego warto i jak wybrać?
Jak przełamać się do tego, by mówić do kamery, nagrywać materiały i budować markę w sieci, na podstawie swojej osoby.
Budowanie wizerunku osoby fizycznej jako marki:
Mechanizmy sprzedażowe: fb- IG - Tik Tok
Budowanie wizerunku w sieci firmy lokalnej/ogólnopolskiej/światowej:
Jak tworzyć atrakcyjne opisy - słowa mocy
Zasady nagrywania
Algorytm TikToka i hackowanie
Redystrybucja treści - IG/YT/FB
Wpływ samoświadomości na autoprezentację, wizerunek i markę osobistą. Samoakceptacja vs. dostosowanie się do oczekiwań innych.
Odkrywanie osobistego potencjału. Podejmowanie wyzwań wzbudzających silną motywację wewnętrzną, której źródłem są marzenia (ja idealne).
Pokonywanie przeszkód i metody redukowania lęku przed porażką lub sukcesem. Wychodzenie ze strefy komfortu i możliwości.
Możliwości Dofinansowania :
Oferujemy nieodpłatne wsparcie polegające na:
• przygotowaniu wniosków o dofinansowanie,
• obsłudze wszystkich formalności
związanych z podpisaniem umów o dofinansowanie oraz rozliczeniem dofinansowania,
a także odpłatne (w ramach dofinansowania) zorganizowanie szkolenia.
Warunki dofinansowania zależą od subregionu i prezentują się następująco:
• dofinansowanie na przedsiębiorstwo (weryfikowane po NIP): 40–100 tys. PLN
• dofinansowanie udziału 1 pracownika (weryfikowane po PESEL) w usłudze: 6–10tys. PLN
Sposób dystrybucji dofinansowania: refundacja poniesionych wydatków na podstawie
promesy od operatora. Dofinansowanie przeznaczone jest dla mikro, małych lub średnich
przedsiębiorców prowadzących działalność od co najmniej 6 miesięcy oraz ich
pracowników, zatrudnionych przez okres nie krótszy niż 3 miesiące w wymiarze
odpowiadającym ½ etatu tj. minimum 80 godzin miesięcznie. Kwalifikują się także
pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy zlecenia, spełniający powyższe kryteria
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Producent
Powiadomienia
Budowane marki osobistej z Dawidem Piątkowski |