Strona głównaSZKOLENIA DLA BIZNESUTworzenie Skutecznej Koncepcji Gastronomicznej z Tadeuszem Mullerem
Szkolenie dla Barmanów
Szybki podgląd
Pierwszy krok aby zostać  DJ
Szybki podgląd
399,00 zł
„Wykorzystanie sztucznej inteligencji w edukacji”
Szybki podgląd
2 999,00 zł
Kosmoceutyki - dlaczego warto ich używać
Szybki podgląd
RECEPJONIŚCI - SZTURMOWCY HOTELOWEJ ARMII
Szybki podgląd
Kongres Maksimum Osiągnięć w Biznesie   z Michaelem  Tracy  Bilet Diamond
Szybki podgląd
4 895,40 zł
Ekonomia Behawioralna
Szybki podgląd
Czterech Wspaniałych - Marketing w Internecie - jak skutecznie zarabiać online II Edycja
Szybki podgląd
6 399,00 zł
Pakiet Brązowy - podstawowe narzędzia do prowadzenia firmy
Szybki podgląd
6 399,00 zł
Pakiet Srebny - prawie wszystko co musisz wiedzieć o prowadzeniu firmy
Szybki podgląd
7 999,00 zł
Praca - Sprzedawca
Szybki podgląd
Czterech Wspaniałych - Marketing w Internecie - jak skutecznie zarabiać online II Edycja
Szybki podgląd
6 399,00 zł
Pakiet Brązowy - podstawowe narzędzia do prowadzenia firmy
Szybki podgląd
6 399,00 zł
Szkolenie dla Barmanów
Szybki podgląd
Kosmoceutyki - dlaczego warto ich używać
Szybki podgląd
Kongres Maksimum Osiągnięć w Biznesie   z Michaelem  Tracy  Bilet Premium
Szybki podgląd
2 693,70 zł
Nowość

Tworzenie Skutecznej Koncepcji Gastronomicznej z Tadeuszem Mullerem

6 399,00 zł
Producent: HSI Academy
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (15 sztuka)
Waga:0.10 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:sztuka

materiał Video :

https://www.youtube.com/shorts/Jg7xkfKlQ8s




Program Szkolenia:  

Warsztat wprowadzający:

przegląd miejsc, zdjęć, ukazujący różnorodność koncepcji i zachęcający do refleksji


Koncepcja gastronomiczna :


Dlaczego jedne restauracje się
utrzymują na rynku, a inne upadają?

Koncepcja gastronomiczna  vs rekoncepcja

Koszty związane z wdrożeniem nowej koncepcji/rekoncepcji


Etapy tworzenia koncepcji:

Hasłowe podsumowanie na wstępie, wiedza w pigułce

Przegląd funkcjonujących koncepcji w Polsce i na
świecie,

zbieranie informacji i analiza poszukiwaniu inspiracji

sukcesów znanych marek, głębokie przemyślenia i wnioski.


Goście 
restauracji:

Definicja grup docelowych i charakterystyka potencjalnych klientów.

Analiza konkurencji :

Jak zdefiniować
konkurencję dla własnego lokalu.
jak daleko analizować
i co brać pod uwagę w analizie.

Analiza cen :

Audyty cenowe,
przygotowanie prostych zestawień

Konstruktywne wnioski i kreacja koncepcji

Podsumowanie dotychczasowych analiz i kreacja koncepcji

Tworzymy Brief

Menu koncepcyjne:

Zasady tworzenia menu

tworzenie kategorii
menu i poszczególnych pozycji 

Ciekawe formy podania dań

Prezentacja ciekawych, nietypowych i nieograniczonych możliwości, szukanie inspiracji

Taste Panele -  czyli spotkania degustacyjne

Na czym polegają
takie spotkania, ich cel

kto bierze w nich udział

przygotowanie dobrego spotkania degustacyjnego


Personel :

Przygotowanie zespołu/pracowników do pracy z koncepcją

Szkolenia wewnętrzne, jak skutecznie je przeprowadzić, by zaszczepić
w zespole idee koncepcji

Zatrudnienie pracowników :  Rekrutacja, poszukiwanie kompetencji


Surowce i dostawcy:

Jak pokryć zapotrzebowanie menu,

na
co zwracać uwagę przy doborze surowców i dostawców


Food Cost niezb
ędnym elementem koncepcji:


Wyjaśnienie pojęć,

metody kalkulacji,

przyk
łady


Co wspólnego z koncepcją ma technologia i aranżacja wnętrz?:

Projektowanie lokalu gastronomicznego w kontekście wymagań koncepcji przy
uwzględnieniu ergonomii pracy.

jak szczegó
ły wyposażenia wpływają na spójność koncepcją.

Analizujemy projekty, dobieramy wyposażenie zgodnie z ideą koncepcji


Marketingowa sesja fotograficzna, dlaczego to tak ważne?

Jak właściwie przeprowadzić sesję

jak dobra
ć produkty do sesji

jakie ma znaczenia dla 
powodzenia koncepcji


Jak wykorzystać potencjał marketingu?


Co wnoszą działania marketingu.

czego oczekiwa
ć.

co powinno powsta
ć w wyniku tych działa
ń.


Siła komunikacji i wykorzystanie współczesnych narzędzi marketingowych.

Wykorzystanie zasi
ęgu influancerów i mediów społecznościowych w rozwoju własnej koncepcji


Start nowej koncepcji:

Ostatnie przygotowania do wdrożenia,

produkcja na start
- szacowanie ilości,

podzia
ł pracy i mocy produkcyjnych

istotne elementy w dniu otwarcia,

koordynacja, obserwacja, zbieranie informacji zwrotnej 
od gości


Zachowanie spójności koncepcji w czasie:

Co zrobić by koncepcja z czasem nie wyblakła,

narzędzia do zakorzenienia się koncepcji na stałe


Warsztaty:

Tworzenie menu sezonowego, tak, aby było ono przedłużeniem koncepcji, a nie czymś niespójnym

Lunche przedłużeniem koncepcji i szansą na jej rozwój, a nie ograniczeniem

Koncepcja dla sieci:

Przykłady lokali sieciowych z polski i świata


Przykłady narzędzi stosowanych w sieciach gastronomicznych w celu utrzymania
powtarzalności i jakości

Potencjał lokali sieciowych, a jednocześnie wyzwania i zagrożenia jakie niesie za sobą
sieciowość


Pułapki i zagrożenia dla koncepcji:

Omówienie czynników, które mogłyby wpłynąć na niespójność koncepcji lub są zatrzeć, w
konsekwencji czego lokal staje się "bez wyrazu"

Okresowy przegląfunkcjonowania koncepcji - ciągłdoskonalenie

Sposoby i narzędzia służące do kontrolowania czy koncepcja działa w sposób prawidłowy
i nie skręca w niewłaściwym kierunku.

Postępowanie audytowe:


Audyt jako jedno z narzędzi kontrolnych; techniki, metody i działania poaudytowe;
czym 
powinien cechować się dobry audytor


Reakcja koncepcji na zmiany na rynku:

Jak reagować na zmiany na rynku, w tym w trendach, by koncepcja nie stała się
nieaktualna, nieatrakcyjna

Możliwości rozwoju koncepcji:

W jaki sposób rozwijać koncepcję w razie potrzeby, aby nie odejść od głównej idei

Warsztat:

Jak zareagować w trudnych sytuacjach (tak jak było z COVID), by nie zatracić koncepcji,
a aby lokal mógł nadal zarabiać pomysły

Jak ograniczać straty i zarządzać magazynem:

inwentaryzacje, właściwe planowanie produkcji, rotacja surowców, 

Jakość i bezpieczeństwo zdrowotne:

Bezpieczeństwo zdrowotne nie tylko jako prawny wymóg - HACCP, ale i czynnik
warunkujący wiarygodność koncepcji; zasady systemu HACCP, jak wprowadzić system i
nie oszaleć przy tym; informacje, które muszą się znaleźć na etykiecie produktu

Praca projektowa - waga i znaczenie:

Narzędzia, które wspomagają cały proces projektowy; każdy może stać się project managerem

Zespół i ludzie współpraca zespołów projektowych:

Jakie zespoły warto zaangażować w współtworzenie koncepcji; rozdział
odpowiedzialności, przypisanie zadań i wspólna praca w jednym celu.

Warsztat:


Wspólnie stworzymy wykres Ganta



Możliwości Dofinansowania : 

Oferujemy nieodpłatne wsparcie polegające na:

• przygotowaniu wniosków o dofinansowanie,

• obsłudze wszystkich formalności

związanych z podpisaniem umów o dofinansowanie oraz rozliczeniem dofinansowania,
a także odpłatne (w ramach dofinansowania) zorganizowanie szkolenia.
Warunki dofinansowania zależą od subregionu i prezentują się następująco:

• dofinansowanie na przedsiębiorstwo (weryfikowane po NIP): 40–100  tys. PLN

• 
dofinansowanie udziału 1 pracownika (weryfikowane po PESEL) w usłudze: 6–10tys. PLN

Sposób dystrybucji dofinansowania: refundacja poniesionych wydatków na podstawie

promesy od operatora. Dofinansowanie przeznaczone jest dla mikro, małych lub średnich
przedsiębiorców prowadzących działalność od co najmniej 6 miesięcy oraz ich
pracowników, zatrudnionych przez okres nie krótszy niż 3 miesiące w wymiarze
odpowiadającym ½ etatu tj. minimum 80 godzin miesięcznie. Kwalifikują się także
pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy zlecenia, spełniający powyższe kryteria

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

...jest pusty

Producent
Powiadomienia

Tworzenie Skutecznej Koncepcji Gastronomicznej z Tadeuszem Mullerem

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dot. cookies. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.