Strona głównaSzkolenia dla biznesuTworzenie Skutecznej Koncepcji Gastronomicznej z Tadeuszem Mullerem
Ekonomia Behawioralna w Praktyce: Jak Przewidywać i Wpływać na Decyzje Klientów
Szybki podgląd
Od Pomysłu do Kampanii: AI w Marketingu
Szybki podgląd
Bilet Premium na Wielką Integrację 11.01.2025
Szybki podgląd
600,00 zł
Tworzenie Skutecznej Koncepcji Gastronomicznej z Tadeuszem Mullerem
Szybki podgląd
Generuj, edytuj, podbijaj: AI w tworzeniu wizualizacji -tworzenie zdjęć i video  z wykorzystaniem AI
Szybki podgląd
Transformacja AI: Nowa era dla firm - Zwiększenie efektywności dzięki sztucznej inteligencji
Szybki podgląd
Jak sprzedawać usługi Hotelowe i Gastronomiczne aby zwiększyć lojalność klientów
Szybki podgląd
Internet: Klucz do Cyfrowej Edukacji
Szybki podgląd
2 999,00 zł
Cyfrowa szkoła dla wszystkich
Szybki podgląd
2 999,00 zł
AI dla nauczycieli - praktyczne zastosowania
Szybki podgląd
2 999,00 zł
Ekonomia Behawioralna w Praktyce: Jak Przewidywać i Wpływać na Decyzje Klientów
Szybki podgląd
AI dla nauczycieli - praktyczne zastosowania
Szybki podgląd
2 999,00 zł
Kosmoceutyki - dlaczego warto ich używać
Szybki podgląd
Bilet Premium na Wielką Integrację 11.01.2025
Szybki podgląd
600,00 zł
Transformacja AI: Nowa era dla firm - Zwiększenie efektywności dzięki sztucznej inteligencji
Szybki podgląd
Rewolucja w klasie: Potencjał sztucznej inteligencji w edukacji
Szybki podgląd
2 999,00 zł

Tworzenie Skutecznej Koncepcji Gastronomicznej z Tadeuszem Mullerem

Nowość
Producent: HSI Academy
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (15 sztuka)
Waga:0.10 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

materiał Video :

https://www.youtube.com/shorts/Jg7xkfKlQ8s




Program Szkolenia:  

Warsztat wprowadzający:

przegląd miejsc, zdjęć, ukazujący różnorodność koncepcji i zachęcający do refleksji


Koncepcja gastronomiczna :


Dlaczego jedne restauracje się
utrzymują na rynku, a inne upadają?

Koncepcja gastronomiczna  vs rekoncepcja

Koszty związane z wdrożeniem nowej koncepcji/rekoncepcji


Etapy tworzenia koncepcji:

Hasłowe podsumowanie na wstępie, wiedza w pigułce

Przegląd funkcjonujących koncepcji w Polsce i na
świecie,

zbieranie informacji i analiza poszukiwaniu inspiracji

sukcesów znanych marek, głębokie przemyślenia i wnioski.


Goście 
restauracji:

Definicja grup docelowych i charakterystyka potencjalnych klientów.

Analiza konkurencji :

Jak zdefiniować
konkurencję dla własnego lokalu.
jak daleko analizować
i co brać pod uwagę w analizie.

Analiza cen :

Audyty cenowe,
przygotowanie prostych zestawień

Konstruktywne wnioski i kreacja koncepcji

Podsumowanie dotychczasowych analiz i kreacja koncepcji

Tworzymy Brief

Menu koncepcyjne:

Zasady tworzenia menu

tworzenie kategorii
menu i poszczególnych pozycji 

Ciekawe formy podania dań

Prezentacja ciekawych, nietypowych i nieograniczonych możliwości, szukanie inspiracji

Taste Panele -  czyli spotkania degustacyjne

Na czym polegają
takie spotkania, ich cel

kto bierze w nich udział

przygotowanie dobrego spotkania degustacyjnego


Personel :

Przygotowanie zespołu/pracowników do pracy z koncepcją

Szkolenia wewnętrzne, jak skutecznie je przeprowadzić, by zaszczepić
w zespole idee koncepcji

Zatrudnienie pracowników :  Rekrutacja, poszukiwanie kompetencji


Surowce i dostawcy:

Jak pokryć zapotrzebowanie menu,

na
co zwracać uwagę przy doborze surowców i dostawców


Food Cost niezb
ędnym elementem koncepcji:


Wyjaśnienie pojęć,

metody kalkulacji,

przyk
łady


Co wspólnego z koncepcją ma technologia i aranżacja wnętrz?:

Projektowanie lokalu gastronomicznego w kontekście wymagań koncepcji przy
uwzględnieniu ergonomii pracy.

jak szczegó
ły wyposażenia wpływają na spójność koncepcją.

Analizujemy projekty, dobieramy wyposażenie zgodnie z ideą koncepcji


Marketingowa sesja fotograficzna, dlaczego to tak ważne?

Jak właściwie przeprowadzić sesję

jak dobra
ć produkty do sesji

jakie ma znaczenia dla 
powodzenia koncepcji


Jak wykorzystać potencjał marketingu?


Co wnoszą działania marketingu.

czego oczekiwa
ć.

co powinno powsta
ć w wyniku tych działa
ń.


Siła komunikacji i wykorzystanie współczesnych narzędzi marketingowych.

Wykorzystanie zasi
ęgu influancerów i mediów społecznościowych w rozwoju własnej koncepcji


Start nowej koncepcji:

Ostatnie przygotowania do wdrożenia,

produkcja na start
- szacowanie ilości,

podzia
ł pracy i mocy produkcyjnych

istotne elementy w dniu otwarcia,

koordynacja, obserwacja, zbieranie informacji zwrotnej 
od gości


Zachowanie spójności koncepcji w czasie:

Co zrobić by koncepcja z czasem nie wyblakła,

narzędzia do zakorzenienia się koncepcji na stałe


Warsztaty:

Tworzenie menu sezonowego, tak, aby było ono przedłużeniem koncepcji, a nie czymś niespójnym

Lunche przedłużeniem koncepcji i szansą na jej rozwój, a nie ograniczeniem

Koncepcja dla sieci:

Przykłady lokali sieciowych z polski i świata


Przykłady narzędzi stosowanych w sieciach gastronomicznych w celu utrzymania
powtarzalności i jakości

Potencjał lokali sieciowych, a jednocześnie wyzwania i zagrożenia jakie niesie za sobą
sieciowość


Pułapki i zagrożenia dla koncepcji:

Omówienie czynników, które mogłyby wpłynąć na niespójność koncepcji lub są zatrzeć, w
konsekwencji czego lokal staje się "bez wyrazu"

Okresowy przegląfunkcjonowania koncepcji - ciągłdoskonalenie

Sposoby i narzędzia służące do kontrolowania czy koncepcja działa w sposób prawidłowy
i nie skręca w niewłaściwym kierunku.

Postępowanie audytowe:


Audyt jako jedno z narzędzi kontrolnych; techniki, metody i działania poaudytowe;
czym 
powinien cechować się dobry audytor


Reakcja koncepcji na zmiany na rynku:

Jak reagować na zmiany na rynku, w tym w trendach, by koncepcja nie stała się
nieaktualna, nieatrakcyjna

Możliwości rozwoju koncepcji:

W jaki sposób rozwijać koncepcję w razie potrzeby, aby nie odejść od głównej idei

Warsztat:

Jak zareagować w trudnych sytuacjach (tak jak było z COVID), by nie zatracić koncepcji,
a aby lokal mógł nadal zarabiać pomysły

Jak ograniczać straty i zarządzać magazynem:

inwentaryzacje, właściwe planowanie produkcji, rotacja surowców, 

Jakość i bezpieczeństwo zdrowotne:

Bezpieczeństwo zdrowotne nie tylko jako prawny wymóg - HACCP, ale i czynnik
warunkujący wiarygodność koncepcji; zasady systemu HACCP, jak wprowadzić system i
nie oszaleć przy tym; informacje, które muszą się znaleźć na etykiecie produktu

Praca projektowa - waga i znaczenie:

Narzędzia, które wspomagają cały proces projektowy; każdy może stać się project managerem

Zespół i ludzie współpraca zespołów projektowych:

Jakie zespoły warto zaangażować w współtworzenie koncepcji; rozdział
odpowiedzialności, przypisanie zadań i wspólna praca w jednym celu.

Warsztat:


Wspólnie stworzymy wykres Ganta



Możliwości Dofinansowania : 

Oferujemy nieodpłatne wsparcie polegające na:

• przygotowaniu wniosków o dofinansowanie,

• obsłudze wszystkich formalności

związanych z podpisaniem umów o dofinansowanie oraz rozliczeniem dofinansowania,
a także odpłatne (w ramach dofinansowania) zorganizowanie szkolenia.
Warunki dofinansowania zależą od subregionu i prezentują się następująco:

• dofinansowanie na przedsiębiorstwo (weryfikowane po NIP): 40–100  tys. PLN

• 
dofinansowanie udziału 1 pracownika (weryfikowane po PESEL) w usłudze: 6–10tys. PLN

Sposób dystrybucji dofinansowania: refundacja poniesionych wydatków na podstawie

promesy od operatora. Dofinansowanie przeznaczone jest dla mikro, małych lub średnich
przedsiębiorców prowadzących działalność od co najmniej 6 miesięcy oraz ich
pracowników, zatrudnionych przez okres nie krótszy niż 3 miesiące w wymiarze
odpowiadającym ½ etatu tj. minimum 80 godzin miesięcznie. Kwalifikują się także
pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy zlecenia, spełniający powyższe kryteria

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Dane kontaktowe producenta
HSI Academy
Dane kontaktowe do osoby odpowiedzialnej w EU
...jest pusty

Producent
Powiadomienia

Tworzenie Skutecznej Koncepcji Gastronomicznej z Tadeuszem Mullerem

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Zarządzaj cookies

Niezbędne pliki cookies
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
Analityczne pliki cookies
Analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym serwisie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystki i poprawiać wydajność naszej witryny. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.
Funkcjonalne pliki cookies
Funkcjonalne pliki cookie zapamiętują i dostosowują stronę do Twoich wyborów, np. preferencji językowych. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o niezbędnych i funkcjonalnych plikach cookie, jednak spowoduje to, że niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo.
Reklamowe pliki cookies
Reklamowe pliki cookie pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji. Zobacz jak Google używa tych danych. Możesz zrezygnować ze wszystkich spersonalizowanych reklam w ustawieniach reklam, lub z wybranych firm na stronie www.aboutads.info.
Powered by eBiznes.pl