Weź udział w szkoleniu dla specjalistów z branży hotelarskiej i gastronomicznej. Odkryj tajniki skutecznej sprzedaży usług.
Dowiesz się, jak zamienić standardową ofertę w niezapomniane doświadczenie, które zapadnie w pamięć Twoim klientom.
Nauczysz się tworzyć oferty, którym nikt się nie oprze, a także poznasz techniki podnoszące ich wiarygodność i atrakcyjność. Zrozumiesz, jak precyzyjnie komunikować się z klientami, aby Twoje propozycje były jasne, konkretne i przekonujące.
Wykład zakończy się modułem poświęconym strategii Talk Trigger, dzięki której Twoi goście staną się najlepszym, darmowym nośnikiem reklamy. Dołącz i odkryj, jak skutecznie zwiększać sprzedaż, budując trwałe relacje z klientami.
Czego dokładnie się nauczysz?
-
Rozpoznasz i nauczysz się zaspokajać potrzeby klientów w kontekście sprzedaży usług hotelarskich i gastronomicznych.
-
Dowiesz się, jak tworzyć handlowe oferty nie do odrzucenia.
-
Poznasz nowoczesne narzędzia, które przyspieszą Twoją pracę i podniosą Twoje kompetencje na wyższy poziom.
-
Zdobędziesz podstawy copywritingu oraz pisania treści dostosowanych do różnych kanałów komunikacyjnych.
-
Nauczysz się wdrażać strategię Talk Trigger, aby Twoi klienci stali się ambasadorami marki.
Dla kogo jest szkolenie:
Szkolenie jest idealne dla managerów hotelowych, pracowników działów sprzedaży w branży gastronomicznej i hotelarskiej, pracowników recepcji, a także wszystkich, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie skutecznej sprzedaży usług oraz budowania relacji z klientami.
Plan szkolenia “Jak sprzedawać usługi hotelowe i gastronomiczne”
Moduł 1: Wprowadzenie
1-1 Podstawy sprzedaży usług gastronomicznych i hotelowych
-
Usługa czy doświadczenie. Co kupuje klient.
-
Jak rozpoznać potrzeby klienta.
-
Za co płaci klient.
Moduł 2: Tworzenie Ofert Sprzedażowych
2.1. Struktura Oferty Nie Do Odrzucenia
-
Personalizacja oferty.
-
Jak podnieść wiarygodność oferty.
-
Jak pisać przekonująco, zrozumiale i konkretnie.
-
One More Thing.
-
Jak lepiej prezentować cenę.
Moduł 3: Narzędzia wspomagające sprzedaż (1 godziny)
3-1 Skrzynka narzędziowa sprzedawcy
3-2 Delegowanie zadań do sztucznej inteligencji
Moduł 4: Copywriting sprzedażowy
4-1 Podstawy Copywritingu
4-2 Trzy języki pisania o ofercie
4-3 Tworzenie treści do różnych kanałów komunikacyjnych
Moduł 5: Talk Trigger – Goście jako darmowe medium reklamy
5.1 Naciśnij a będą mówić - czym jest Talk Trigger?
5.2 Jak stworzyć Talk Trigger
5.3 Przykłady Zastosowania Talk Trigger
Możliwość Dofinansowania:
Oferujemy nieodpłatne wsparcie polegające na:
• przygotowaniu wniosków o dofinansowanie,
• obsłudze wszystkich formalności
związanych z podpisaniem umów o dofinansowanie oraz rozliczeniem dofinansowania,
a także odpłatne (w ramach dofinaniasowania) zorganizowanie szkolenia.
Warunki dofinansowania zależą od subregionu i prezentują się następująco:
• dofinansowanie na przedsiębiorstwo (weryfikowane po NIP): do 100 tys. PLN
• dofinansowanie udziału 1 pracownika (weryfikowane po PESEL) w usłudze: do 12 tys. PLN
Sposób dystrybucji dofinansowania: refundacja poniesionych wydatków na podstawie
promesy od operatora. Dofinansowanie przeznaczone jest dla mikro, małych lub średnich
przedsiębiorców prowadzących działalność od co najmniej 6 miesięcy oraz ich
pracowników, zatrudnionych przez okres nie krótszy niż 3 miesiące w wymiarze
odpowiadającym ½ etatu tj. minimum 80 godzin miesięcznie. Kwalifikują się także
pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy zlecenia, spełniający powyższe kryteria
Szkolenie odbywa się dla grupy minimum 14 osób .
Dodanie szkolenia do koszyka i jego zakup jest forma wstępnego zainteresowania szkoleniem .
Płatności dokonujemy wyłącznie po ustaleniu terminu i potwierdzeniu przez naszego pracownika
zebrania grupy 10 osób .
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Jak sprzedawać usługi Hotelowe i Gastronomiczne aby zwiększyć lojalność klientów |