Strona głównaSZKOLENIA DLA BIZNESUStudia Podyplomowe: Rozwój kompetencji Menadżerskich w Hotelarstwie i Gastronomi
Jak sprzedawać usługi Hotelowe i Gastronomiczne aby zwiększyć lojalność klientów
Szybki podgląd
RECEPJONIŚCI - SZTURMOWCY HOTELOWEJ ARMII
Szybki podgląd
Ekonomia Behawioralna w Praktyce: Jak Przewidywać i Wpływać na Decyzje Klientów
Szybki podgląd
Od Pomysłu do Kampanii: AI w Marketingu
Szybki podgląd
Generuj, edytuj, podbijaj: AI w tworzeniu wizualizacji -tworzenie zdjęć i video  z wykorzystaniem AI
Szybki podgląd
Transformacja AI: Nowa era dla firm - Zwiększenie efektywności dzięki sztucznej inteligencji
Szybki podgląd
AI dla nauczycieli - praktyczne zastosowania
Szybki podgląd
2 999,00 zł
Internet: Klucz do Cyfrowej Edukacji
Szybki podgląd
2 999,00 zł
Cyfrowa szkoła dla wszystkich
Szybki podgląd
2 999,00 zł
Czterech Wspaniałych - Marketing w Internecie - jak skutecznie zarabiać online
Szybki podgląd
AI dla nauczycieli - praktyczne zastosowania
Szybki podgląd
2 999,00 zł
Jak sprzedawać usługi Hotelowe i Gastronomiczne aby zwiększyć lojalność klientów
Szybki podgląd
Kosmoceutyki - dlaczego warto ich używać
Szybki podgląd
Od Pomysłu do Kampanii: AI w Marketingu
Szybki podgląd
Ekonomia Behawioralna w Praktyce: Jak Przewidywać i Wpływać na Decyzje Klientów
Szybki podgląd
Transformacja AI: Nowa era dla firm - Zwiększenie efektywności dzięki sztucznej inteligencji
Szybki podgląd

Studia Podyplomowe: Rozwój kompetencji Menadżerskich w Hotelarstwie i Gastronomi

Producent: HSI Academy
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (100 sztuka)
Waga:0.10 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Studia Podyplomowe: 

"Rozwój Kompetencji Menadżerskich w Hotelarstwie i Gastronomii" 

Chcesz stać się skutecznym liderem w branży HoReCa? Zapraszamy na szkolenie organizowane wspólnie przez Wyższą  Szkołe Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu  oraz HSI Academy . Nauczysz się, jak efektywnie zarządzać zespołem, optymalizować procesy i budować trwałe relacje z klientami.  

Cel edukacyjny: 

Uczestnik będzie potrafił: 

  • Zdefiniować pojęcia związane z ekonomią behawioralną; 

  • Wyjaśnić w jaki sposób negocjować w biznesie; 

  • Jak komunikować się między działami i wewnątrz zespołu; 

  • Jak przemawiać by być słuchanym i wzbudzać autorytet wśród zespołu; 

  • W jaki sposób rotacja pracowników wpływa na koszty i spowolnienie biznesu; 

  • Być liderem a nie szefem – Leading by example; 

  • Zdefiniować pojęcia związane z definicją zarządzaniem sprzedażą; 

  • Wyjaśnić w jaki sposób zarządzać sprzedażą; 

  • W jaki sposób zarządzać procesami jakości; 

  • Jak efektywnie zarządzać zasobami ludzkimi; 

  • Zdefiniować pojęcie „kosztów” i ich składowych; 

  • Wyjaśnić w jaki sposób minimalizować koszty; 

  • Zdefiniować czynniki wpływające na optymalizację kosztów; 

  • Ocenić bieżącą sytuację finansową obiektu hotelarskiego i gastronomicznego; 

  • Kontrolować koszty i zyski m.in. w zakresie budowy menu restauracyjnego. 

Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji i ich osiągnięcia: 

 

W zakresie Wiedzy: 

- Uczestnik posiądzie zaawansowaną wiedzę z zakresu mechanizmów psychospołecznych 

- Uczestnik posiądzie zaawansowaną wiedzę o relacjach społecznych w obiekcie hotelowym 

-- Uczestnik pozna i zrozumie w stopniu zaawansowanym jak wybrać metody i narzędzia modelowania struktur społecznych oraz procesów w nich zachodzących w hotelarstwie 

- Uczestnik posiądzie zaawansowaną wiedzę z zakresu specyfiki funkcjonowania obiektu hotelarsko – gastronomicznego w kontekście zarządzania jego zasobami 

- Uczestnik pozna i zrozumie w stopniu zaawansowanym organizacyjne uwarunkowania zarządzającego 

Uczestnik posiądzie zaawansowaną wiedzę z zakresu minimalizacji kosztów w obiektach hotelarsko – gastronomicznych 

- Uczestnik posiądzie zaawansowaną wiedzę z zakresu specyfiki racjonalnej gospodarki finansowej jednego z sektorów gospodarki turystycznej jakimi są obiekty hotelarskiej 

-- Uczestnik pozna i zrozumie w stopniu zaawansowanym ekonomiczne, organizacyjne i etyczne uwarunkowania wykonywania działalności zawodowej w tym zarządczej w obiektach hotelarsko-gastronomicznych. 

 

W zakresie Umiejętności: 

- Uczestnik będzie potrafił komunikować się z jednostką i grupą społeczną w obiektach hotelowych i gastronomicznych 

- Uczestnik będzie potrafił identyfikować problemy różnych grup społecznych pod kątem funkcjonowania obiektu hotelowego 

- Uczestnik będzie potrafił analizować zagadnienia z zakresu wiedzy zarządzania w obiekcie hotelowo - gastronomicznym 

- Uczestnik będzie potrafił identyfikować problemy różnych grup społecznych pod kątem funkcjonowania obiektu hotelowego 

Uczestnik będzie potrafił komunikować się z jednostką i grupą społeczną w zakresie zarządzania przychodami i kontrolą kosztów w obiektach hotelowych i gastronomicznych 

- Uczestnik będzie potrafił prowadzić dokumentację dotyczącą obiektów hotelowych w zakresie analizy optymalizacji kosztów obiektu 

  • Uczestnik będzie potrafił analizować zagadnienia z zakresu wiedzy ekonomicznej, zarządzania, marketingu i wyciąga wnioski dotyczące zarządzania przychodami hotelu. 

 

W zakresie Kompetencji: 

- Uczestnik będzie gotów do odpowiedzialnego, profesjonalnego zachowania oraz brania odpowiedzialności za działania i zachowania osób podległych a także okazywania szacunku innym 

- Uczestnik będzie gotów do współpracowania w grupie przyjmując w niej różne role 

Uczestnik będzie gotów do myślenia i działania w sposób kreatywny 

- Uczestnik będzie gotów do współpracowania w grupie przyjmując w niej różne role 

- Uczestnik będzie gotów do efektywnej organizacji swojej pracy i krytycznej oceny stopnia jej zaawansowania w zakresie zarządzania kosztami w hotelarstwie i gastronomii 

  • Uczestnik będzie gotów do myślenia i działania w sposób kreatywny i przedsiębiorczy w hotelu i gastronomii 

Program : 

  • Istota samorozwoju w hotelarstwie i gastronomii 

  • Nowoczesne zarządzanie zasobami 

  • Sztuka minimalizacji kosztów w obiektach hotelarsko-gastronomicznych 

  • Zdrowe i różnorodne śniadania: trendy w hotelarstwie – zajęcia praktyczne z Tadeuszem Müllerem 

  • Jak sprzedawać usługi hotelowe i gastronomiczne – zajęcia z Łukaszem Hodorowiczem 

  • Optymalizacja udziału rezerwacji bezpośrednich w hotelarstwie 

  • Nowoczesny marketing w obiektach turystycznych 

  • Prawo cywilne w tym jak zapobiegać kradzieżom w hotelach 

  • AI w hotelarstwie 

  • Technologia i narzędzia 

  • Zarządzanie w kryzysie 

 

Możliwość Dofinansowania:

Oferujemy nieodpłatne wsparcie polegające na:

• przygotowaniu wniosków o dofinansowanie,

• obsłudze wszystkich formalności
związanych z podpisaniem umów o dofinansowanie oraz rozliczeniem dofinansowania.

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

...jest pusty

Producent
Powiadomienia

Studia Podyplomowe: Rozwój kompetencji Menadżerskich w Hotelarstwie i Gastronomi

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dot. cookies. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.