Strona głównaSzkolenia dla biznesuStudia Podyplomowe: Rozwój kompetencji Menadżerskich w Hotelarstwie i Gastronomi
Ekonomia Behawioralna w Praktyce: Jak Przewidywać i Wpływać na Decyzje Klientów
Szybki podgląd
Od Pomysłu do Kampanii: AI w Marketingu
Szybki podgląd
Bilet Premium na Wielką Integrację 11.01.2025
Szybki podgląd
600,00 zł
Tworzenie Skutecznej Koncepcji Gastronomicznej z Tadeuszem Mullerem
Szybki podgląd
Generuj, edytuj, podbijaj: AI w tworzeniu wizualizacji -tworzenie zdjęć i video  z wykorzystaniem AI
Szybki podgląd
Transformacja AI: Nowa era dla firm - Zwiększenie efektywności dzięki sztucznej inteligencji
Szybki podgląd
Jak sprzedawać usługi Hotelowe i Gastronomiczne aby zwiększyć lojalność klientów
Szybki podgląd
Internet: Klucz do Cyfrowej Edukacji
Szybki podgląd
2 999,00 zł
Cyfrowa szkoła dla wszystkich
Szybki podgląd
2 999,00 zł
AI dla nauczycieli - praktyczne zastosowania
Szybki podgląd
2 999,00 zł
Jak sprzedawać usługi Hotelowe i Gastronomiczne aby zwiększyć lojalność klientów
Szybki podgląd
Od Pomysłu do Kampanii: AI w Marketingu
Szybki podgląd
Praca - Sprzedawca
Szybki podgląd
Rewolucja w klasie: Potencjał sztucznej inteligencji w edukacji
Szybki podgląd
2 999,00 zł
Kosmoceutyki - dlaczego warto ich używać
Szybki podgląd
Transformacja AI: Nowa era dla firm - Zwiększenie efektywności dzięki sztucznej inteligencji
Szybki podgląd

Studia Podyplomowe: Rozwój kompetencji Menadżerskich w Hotelarstwie i Gastronomi

Producent: HSI Academy
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (100 sztuka)
Waga:0.10 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Studia Podyplomowe: 

"Rozwój Kompetencji Menadżerskich w Hotelarstwie i Gastronomii" 

Chcesz stać się skutecznym liderem w branży HoReCa? Zapraszamy na szkolenie organizowane wspólnie przez Wyższą  Szkołe Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu  oraz HSI Academy . Nauczysz się, jak efektywnie zarządzać zespołem, optymalizować procesy i budować trwałe relacje z klientami.  

Cel edukacyjny: 

Uczestnik będzie potrafił: 

  • Zdefiniować pojęcia związane z ekonomią behawioralną; 

  • Wyjaśnić w jaki sposób negocjować w biznesie; 

  • Jak komunikować się między działami i wewnątrz zespołu; 

  • Jak przemawiać by być słuchanym i wzbudzać autorytet wśród zespołu; 

  • W jaki sposób rotacja pracowników wpływa na koszty i spowolnienie biznesu; 

  • Być liderem a nie szefem – Leading by example; 

  • Zdefiniować pojęcia związane z definicją zarządzaniem sprzedażą; 

  • Wyjaśnić w jaki sposób zarządzać sprzedażą; 

  • W jaki sposób zarządzać procesami jakości; 

  • Jak efektywnie zarządzać zasobami ludzkimi; 

  • Zdefiniować pojęcie „kosztów” i ich składowych; 

  • Wyjaśnić w jaki sposób minimalizować koszty; 

  • Zdefiniować czynniki wpływające na optymalizację kosztów; 

  • Ocenić bieżącą sytuację finansową obiektu hotelarskiego i gastronomicznego; 

  • Kontrolować koszty i zyski m.in. w zakresie budowy menu restauracyjnego. 

Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji i ich osiągnięcia: 

 

W zakresie Wiedzy: 

- Uczestnik posiądzie zaawansowaną wiedzę z zakresu mechanizmów psychospołecznych 

- Uczestnik posiądzie zaawansowaną wiedzę o relacjach społecznych w obiekcie hotelowym 

-- Uczestnik pozna i zrozumie w stopniu zaawansowanym jak wybrać metody i narzędzia modelowania struktur społecznych oraz procesów w nich zachodzących w hotelarstwie 

- Uczestnik posiądzie zaawansowaną wiedzę z zakresu specyfiki funkcjonowania obiektu hotelarsko – gastronomicznego w kontekście zarządzania jego zasobami 

- Uczestnik pozna i zrozumie w stopniu zaawansowanym organizacyjne uwarunkowania zarządzającego 

Uczestnik posiądzie zaawansowaną wiedzę z zakresu minimalizacji kosztów w obiektach hotelarsko – gastronomicznych 

- Uczestnik posiądzie zaawansowaną wiedzę z zakresu specyfiki racjonalnej gospodarki finansowej jednego z sektorów gospodarki turystycznej jakimi są obiekty hotelarskiej 

-- Uczestnik pozna i zrozumie w stopniu zaawansowanym ekonomiczne, organizacyjne i etyczne uwarunkowania wykonywania działalności zawodowej w tym zarządczej w obiektach hotelarsko-gastronomicznych. 

 

W zakresie Umiejętności: 

- Uczestnik będzie potrafił komunikować się z jednostką i grupą społeczną w obiektach hotelowych i gastronomicznych 

- Uczestnik będzie potrafił identyfikować problemy różnych grup społecznych pod kątem funkcjonowania obiektu hotelowego 

- Uczestnik będzie potrafił analizować zagadnienia z zakresu wiedzy zarządzania w obiekcie hotelowo - gastronomicznym 

- Uczestnik będzie potrafił identyfikować problemy różnych grup społecznych pod kątem funkcjonowania obiektu hotelowego 

Uczestnik będzie potrafił komunikować się z jednostką i grupą społeczną w zakresie zarządzania przychodami i kontrolą kosztów w obiektach hotelowych i gastronomicznych 

- Uczestnik będzie potrafił prowadzić dokumentację dotyczącą obiektów hotelowych w zakresie analizy optymalizacji kosztów obiektu 

  • Uczestnik będzie potrafił analizować zagadnienia z zakresu wiedzy ekonomicznej, zarządzania, marketingu i wyciąga wnioski dotyczące zarządzania przychodami hotelu. 

 

W zakresie Kompetencji: 

- Uczestnik będzie gotów do odpowiedzialnego, profesjonalnego zachowania oraz brania odpowiedzialności za działania i zachowania osób podległych a także okazywania szacunku innym 

- Uczestnik będzie gotów do współpracowania w grupie przyjmując w niej różne role 

Uczestnik będzie gotów do myślenia i działania w sposób kreatywny 

- Uczestnik będzie gotów do współpracowania w grupie przyjmując w niej różne role 

- Uczestnik będzie gotów do efektywnej organizacji swojej pracy i krytycznej oceny stopnia jej zaawansowania w zakresie zarządzania kosztami w hotelarstwie i gastronomii 

  • Uczestnik będzie gotów do myślenia i działania w sposób kreatywny i przedsiębiorczy w hotelu i gastronomii 

Program : 

  • Istota samorozwoju w hotelarstwie i gastronomii 

  • Nowoczesne zarządzanie zasobami 

  • Sztuka minimalizacji kosztów w obiektach hotelarsko-gastronomicznych 

  • Zdrowe i różnorodne śniadania: trendy w hotelarstwie – zajęcia praktyczne z Tadeuszem Müllerem 

  • Jak sprzedawać usługi hotelowe i gastronomiczne – zajęcia z Łukaszem Hodorowiczem 

  • Optymalizacja udziału rezerwacji bezpośrednich w hotelarstwie 

  • Nowoczesny marketing w obiektach turystycznych 

  • Prawo cywilne w tym jak zapobiegać kradzieżom w hotelach 

  • AI w hotelarstwie 

  • Technologia i narzędzia 

  • Zarządzanie w kryzysie 

 

Możliwość Dofinansowania:

Oferujemy nieodpłatne wsparcie polegające na:

• przygotowaniu wniosków o dofinansowanie,

• obsłudze wszystkich formalności
związanych z podpisaniem umów o dofinansowanie oraz rozliczeniem dofinansowania.

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Dane kontaktowe producenta
HSI Academy
Dane kontaktowe do osoby odpowiedzialnej w EU
...jest pusty

Producent
Powiadomienia

Studia Podyplomowe: Rozwój kompetencji Menadżerskich w Hotelarstwie i Gastronomi

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Zarządzaj cookies

Niezbędne pliki cookies
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
Analityczne pliki cookies
Analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym serwisie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystki i poprawiać wydajność naszej witryny. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.
Funkcjonalne pliki cookies
Funkcjonalne pliki cookie zapamiętują i dostosowują stronę do Twoich wyborów, np. preferencji językowych. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o niezbędnych i funkcjonalnych plikach cookie, jednak spowoduje to, że niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo.
Reklamowe pliki cookies
Reklamowe pliki cookie pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji. Zobacz jak Google używa tych danych. Możesz zrezygnować ze wszystkich spersonalizowanych reklam w ustawieniach reklam, lub z wybranych firm na stronie www.aboutads.info.
Powered by eBiznes.pl