Informacje
PROGRAM SZKOLENIA (szkolenie on-line) 44h
Sprzedaż 30H:
1. Wprowadzenie
Istota sprzedaży: jest określenie, które produkty firmy zaspokajają jakie potrzeby
danego klienta. Nowoczesny klient vs tradycyjny klient – profile zachowań i potrzeb
2. Różnice pomiędzy tradycyjną sprzedażą a obecną (internetową)
Zamiast spotkań bezpośrednich spotkania zdalne (telefon, wideo) – jak je umawiać i
kontraktować klienta? Duże znaczenie potrzeby bezpieczeństwa – jak je zaspokajać?
3. Przygotowanie do sprzedaży
Przygotowanie do rozmowy telefonicznej z klientem.
Gdzie szukać kontaktów do nowych klientów.
Informacje potrzebne przed rozpoczęciem sprzedaży
Rozmowa telefoniczna „z biegu” i umówiona wcześniej na określoną godzinę i
informacją o jaki będzie temat i cel to nie są te same rzeczy!
4. Otwarcie – nawiązanie kontaktu z klientem.
Rozpoczęcie rozmowy – metody prowadzenia dialogu z rozmówcą a nie monologu
handlowca
Metody neutralnego rozpoczęcia rozmowy z klientem, nawiązującym do aktualnej trudnej
sytuacji rynkowej i jednocześnie prezentującym wyjątkowość podejścia firmy do klientów w
obecnym czasie,
Sposoby pokonywania barier (sekretariat, osoby przypadkowe, itp.) i docierania do
odpowiedniej osoby w strukturze klienta
5. Diagnoza potrzeb i oczekiwań klienta
Zmiany oczekiwań klientów w kontekście pandemii
Techniki zadawania pytań pomagające w rozpoznawaniu potrzeb sprzedażowych i
produktowych: Zdobywanie informacji w kontekście możliwości cross i up sellingu
6. Prezentacja oferty i rozwiązań
Język korzyści – zastosowanie / Storytelling
7. Finalizowanie rozmów z klientem
Techniki finalizacji procesu sprzedaży
8. Atrakcyjność sprzedażowa
Wątpliwości / Elevator speech / Rekomendacje / Techniki perswazyjne
9. Podsumowanie
Co zacznę stosować po szkoleniu? / Jakich zachowań chcę się pozbyć? / Jakie działania
będę kontynuował?
10. Praktyka
PRAWO W SPRZEDAŻY 13H
1. Sprzedaż bezpośrednia poza lokalem przedsiębiorcy
obowiązki sprzedawcy, prawa konsumenta
kwestie związane z reklamacją wadliwego towaru – w zakresie rękojmi i gwarancji.
2. Zasady ochrony konsumenta przy sprzedaży akwizycyjnej
obowiązki sprzedawcy, prawa konsumenta
kwestie związane z reklamacją wadliwego towaru – w zakresie rękojmi i gwarancji.
3. Sprzedaż przez Internet
Prawa konsumenta , obowiązki sprzedawcy, zwroty reklamacje
4. Omówienie aktów prawnych regulujących powyższe zagadnienia.
aspekty praktyczne w/w tematyki.
Możliwość Dofinansowania:
oferujemy nieodpłatne wsparcie polegające na:
• przygotowaniu wniosków o dofinansowanie,
• obsłudze wszystkich formalności
związanych z podpisaniem umów o dofinansowanie oraz rozliczeniem dofinansowania,
a także odpłatne (w ramach dofinaniasowania) zorganizowanie szkolenia.
Warunki dofinansowania zależą od subregionu i prezentują się następująco:
• dofinansowanie na przedsiębiorstwo (weryfikowane po NIP): do 100 tys. PLN
• dofinansowanie udziału 1 pracownika (weryfikowane po PESEL) w usłudze: do 12 tys. PLN
Sposób dystrybucji dofinansowania: refundacja poniesionych wydatków na podstawie
promesy od operatora. Dofinansowanie przeznaczone jest dla mikro, małych lub średnich
przedsiębiorców prowadzących działalność od co najmniej 6 miesięcy oraz ich
pracowników, zatrudnionych przez okres nie krótszy niż 3 miesiące w wymiarze
odpowiadającym ½ etatu tj. minimum 80 godzin miesięcznie. Kwalifikują się także
pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy zlecenia, spełniający powyższe kryteria
Szkolenie odbywa się dla grupy minimum 14 osób .
Dodanie szkolenia do koszyka i jego zakup jest forma wstępnego zainteresowania szkoleniem .
Płatności dokonujemy wyłącznie po ustaleniu terminu i potwierdzeniu przez naszego pracownika
zebrania grupy 14 osób
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Producent
Powiadomienia
Pakiet Brązowy - podstawowe narzędzia do prowadzenia firmy |