Strona głównaSZKOLENIA DLA BIZNESUEkonomia Behawioralna w Praktyce: Jak Przewidywać i Wpływać na Decyzje Klientów
Jak sprzedawać usługi Hotelowe i Gastronomiczne aby zwiększyć lojalność klientów
Szybki podgląd
RECEPJONIŚCI - SZTURMOWCY HOTELOWEJ ARMII
Szybki podgląd
Ekonomia Behawioralna w Praktyce: Jak Przewidywać i Wpływać na Decyzje Klientów
Szybki podgląd
Od Pomysłu do Kampanii: AI w Marketingu
Szybki podgląd
Generuj, edytuj, podbijaj: AI w tworzeniu wizualizacji -tworzenie zdjęć i video  z wykorzystaniem AI
Szybki podgląd
Transformacja AI: Nowa era dla firm - Zwiększenie efektywności dzięki sztucznej inteligencji
Szybki podgląd
AI dla nauczycieli - praktyczne zastosowania
Szybki podgląd
2 999,00 zł
Internet: Klucz do Cyfrowej Edukacji
Szybki podgląd
2 999,00 zł
Cyfrowa szkoła dla wszystkich
Szybki podgląd
2 999,00 zł
Czterech Wspaniałych - Marketing w Internecie - jak skutecznie zarabiać online
Szybki podgląd
Jak sprzedawać usługi Hotelowe i Gastronomiczne aby zwiększyć lojalność klientów
Szybki podgląd
Generuj, edytuj, podbijaj: AI w tworzeniu wizualizacji -tworzenie zdjęć i video  z wykorzystaniem AI
Szybki podgląd
Praca - Sprzedawca
Szybki podgląd
Transformacja AI: Nowa era dla firm - Zwiększenie efektywności dzięki sztucznej inteligencji
Szybki podgląd
Cyfrowa szkoła dla wszystkich
Szybki podgląd
2 999,00 zł
AI dla nauczycieli - praktyczne zastosowania
Szybki podgląd
2 999,00 zł
Nowość

Ekonomia Behawioralna w Praktyce: Jak Przewidywać i Wpływać na Decyzje Klientów

Producent: HSI Academy
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (50 sztuka)
Waga:0.10 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Dzięki szkoleniu zrozumiesz, czym jest ekonomia behawioralna i poznasz nowe narzędzia sprzedaży, kreowania wizerunku oraz budowania silnej pozycji na rynku. 

Nowa wiedza da Ci przewagę nad konkurencją, która nadal korzysta z tradycyjnych narzędzi marketingowych.

Co zyskasz i czego się nauczysz?

  • Zmienisz sposób myślenia o klientach i samym sobie.

  • Zrozumiesz, co steruje wyborami konsumentów.

  • Nauczysz się wpływać na decyzje klientów.

  • Dostaniesz praktyczny zestaw narzędzi, dzięki którym staniesz się skuteczniejszym sprzedawcą i marketerem.

  • Dowiesz się, jak stworzyć ofertę „nieignorowalną”.

  • Poznasz „impulsy”, czyli małe rzeczy, które robią wielką różnicę.

  • Dowiesz się, jak prezentować ofertę, aby wypadała korzystniej niż oferty konkurencji.

  • Poznasz praktyczne przykłady i dowiesz się, jak wykorzystać nową wiedzę w swojej firmie.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • Właściciele firm, którzy chcą szybko wybudować przewagę na rynku.

  • Przedsiębiorcy, którzy czują, że tradycyjny marketing nie sprawdza się w ich branży.

  • Handlowcy, którzy chcą się rozwijać i szukają nowych narzędzi sprzedaży.

  • Osoby, które mają dość ogólnych, teoretycznych szkoleń.

  • Dla każdego, kto chce lepiej zrozumieć mechanizmy rządzące decyzjami konsumentów.

Ekonomia behawioralna jest dla marketingu i sprzedaży tym, czym tuning dla samochodu. Przyspiesza efekty, poprawia wyniki i sprawia, że Twoja firma staje się niedościgniona. 

Harmonogram Szkolenia :

Wstęp do ekonomii behawioralnej (4 godziny).

  • Homo sapiens i Homo economicus.

  • Czym jest ekonomia behawioralna.

  • Do czego służy EB.

  • Człowiekiem jestem... - dlaczego myślimy inaczej niż myślimy.

  • Mózg na zakupach - co dzieje się w głowie konsumenta.

  • Programowanie mentalne - naciśnij, a kupią.

 

Przełączniki w głowie konsumenta (8 godzin).

 

  • Homer Simpson czy Spock, kto decyduje.

  • Teoria perspektywy - McDonald's, dżungla i decyzje w wrogim środowisku.

  • Heurystyki i błędy poznawcze - dlaczego depczmy trawniki.

  • Przełączniki decyzji - wskaż klientowi drogę do zakupu.

 

Konkurowanie z mózgiem. Jak projektować wybory konsumenta (7 godzin).

 

  • Wybory domyślne - czasem łatwiej nie robić nic.

  • Muchy w pisuarze. Jak szturchać klienta.

  • Pytanie sugeruje odpowiedź - sztuka zadawania właściwych pytań

  • Przeciążenie systemu - kiedy wybory paraliżują.

  • Z wielką mocą wiąże się wielka odpowiedzialność. O aspektach etycznych



Kryształowa kula. Jak przewidywać decyzje konsumentów (7 godzin).

  • Klient jako członek stada. O normach społecznych.

  • Gram, aby wygrać - teoria gier.

  • Mentalne księgowanie - kiedy 100 zł nie równa się 100 zł.

  • Czego boi się klient. O malowaniu jasnej przyszłości.

 

Oferta na sterydach. Jak lepiej opowiadać o produkcie (5 godzin).

 

  • Efekt przynęty - dlaczego produkty chodzą trójkami.

  • Dobre złego początki - co klient zapamięta najlepiej.

  • Jedz popcorn. Pij Colę. O sile sugestii.

  • Efekt izolacji - żadna oferta nie występuje w próżni.

 

Cennik na sterydach. Jak wpływać na postrzeganie cen (6 godzin).

  • Drogo czy tanio? O punktach odniesienia i kotwicach.

  • Emocje czy logika? O strategiach cenowych.

  • Z lewej czy prawej? O projektowaniu właściwych cen.

 

Jak wpływać na samego siebie. EB jako narzędzie motywacji (3 godziny).

 

Możliwość Dofinansowania:

Oferujemy nieodpłatne wsparcie polegające na:

• przygotowaniu wniosków o dofinansowanie,

• obsłudze wszystkich formalności

związanych z podpisaniem umów o dofinansowanie oraz rozliczeniem dofinansowania,
a także odpłatne (w ramach dofinaniasowania) zorganizowanie szkolenia.
Warunki dofinansowania zależą od subregionu i prezentują się następująco:

• dofinansowanie na przedsiębiorstwo (weryfikowane po NIP): do 100 tys. PLN

• 
dofinansowanie udziału 1 pracownika (weryfikowane po PESEL) w usłudze: do 12 tys. PLN

Sposób dystrybucji dofinansowania: refundacja poniesionych wydatków na podstawie

promesy od operatora. Dofinansowanie przeznaczone jest dla mikro, małych lub średnich
przedsiębiorców prowadzących działalność od co najmniej 6 miesięcy oraz ich
pracowników, zatrudnionych przez okres nie krótszy niż 3 miesiące w wymiarze
odpowiadającym ½ etatu tj. minimum 80 godzin miesięcznie. Kwalifikują się także
pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy zlecenia, spełniający powyższe kryteria

Szkolenie odbywa się dla grupy minimum 14 osób .
Dodanie szkolenia do koszyka i jego zakup  jest forma wstępnego zainteresowania szkoleniem . 
Płatności dokonujemy wyłącznie po ustaleniu terminu i potwierdzeniu przez naszego pracownika 
zebrania grupy 14 osób .

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

...jest pusty

Producent
Powiadomienia

Ekonomia Behawioralna w Praktyce: Jak Przewidywać i Wpływać na Decyzje Klientów

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dot. cookies. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.