Dzięki szkoleniu zrozumiesz, czym jest ekonomia behawioralna i poznasz nowe narzędzia sprzedaży, kreowania wizerunku oraz budowania silnej pozycji na rynku.
Nowa wiedza da Ci przewagę nad konkurencją, która nadal korzysta z tradycyjnych narzędzi marketingowych.
Co zyskasz i czego się nauczysz?
-
Zmienisz sposób myślenia o klientach i samym sobie.
-
Zrozumiesz, co steruje wyborami konsumentów.
-
Nauczysz się wpływać na decyzje klientów.
-
Dostaniesz praktyczny zestaw narzędzi, dzięki którym staniesz się skuteczniejszym sprzedawcą i marketerem.
-
Dowiesz się, jak stworzyć ofertę „nieignorowalną”.
-
Poznasz „impulsy”, czyli małe rzeczy, które robią wielką różnicę.
-
Dowiesz się, jak prezentować ofertę, aby wypadała korzystniej niż oferty konkurencji.
-
Poznasz praktyczne przykłady i dowiesz się, jak wykorzystać nową wiedzę w swojej firmie.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
-
Właściciele firm, którzy chcą szybko wybudować przewagę na rynku.
-
Przedsiębiorcy, którzy czują, że tradycyjny marketing nie sprawdza się w ich branży.
-
Handlowcy, którzy chcą się rozwijać i szukają nowych narzędzi sprzedaży.
-
Osoby, które mają dość ogólnych, teoretycznych szkoleń.
-
Dla każdego, kto chce lepiej zrozumieć mechanizmy rządzące decyzjami konsumentów.
Ekonomia behawioralna jest dla marketingu i sprzedaży tym, czym tuning dla samochodu. Przyspiesza efekty, poprawia wyniki i sprawia, że Twoja firma staje się niedościgniona.
Harmonogram Szkolenia :
Wstęp do ekonomii behawioralnej (4 godziny).
-
Homo sapiens i Homo economicus.
-
Czym jest ekonomia behawioralna.
-
Do czego służy EB.
-
Człowiekiem jestem... - dlaczego myślimy inaczej niż myślimy.
-
Mózg na zakupach - co dzieje się w głowie konsumenta.
-
Programowanie mentalne - naciśnij, a kupią.
Przełączniki w głowie konsumenta (8 godzin).
-
Homer Simpson czy Spock, kto decyduje.
-
Teoria perspektywy - McDonald's, dżungla i decyzje w wrogim środowisku.
-
Heurystyki i błędy poznawcze - dlaczego depczmy trawniki.
-
Przełączniki decyzji - wskaż klientowi drogę do zakupu.
Konkurowanie z mózgiem. Jak projektować wybory konsumenta (7 godzin).
-
Wybory domyślne - czasem łatwiej nie robić nic.
-
Muchy w pisuarze. Jak szturchać klienta.
-
Pytanie sugeruje odpowiedź - sztuka zadawania właściwych pytań
-
Przeciążenie systemu - kiedy wybory paraliżują.
-
Z wielką mocą wiąże się wielka odpowiedzialność. O aspektach etycznych
Kryształowa kula. Jak przewidywać decyzje konsumentów (7 godzin).
-
Klient jako członek stada. O normach społecznych.
-
Gram, aby wygrać - teoria gier.
-
Mentalne księgowanie - kiedy 100 zł nie równa się 100 zł.
-
Czego boi się klient. O malowaniu jasnej przyszłości.
Oferta na sterydach. Jak lepiej opowiadać o produkcie (5 godzin).
-
Efekt przynęty - dlaczego produkty chodzą trójkami.
-
Dobre złego początki - co klient zapamięta najlepiej.
-
Jedz popcorn. Pij Colę. O sile sugestii.
-
Efekt izolacji - żadna oferta nie występuje w próżni.
Cennik na sterydach. Jak wpływać na postrzeganie cen (6 godzin).
-
Drogo czy tanio? O punktach odniesienia i kotwicach.
-
Emocje czy logika? O strategiach cenowych.
-
Z lewej czy prawej? O projektowaniu właściwych cen.
Jak wpływać na samego siebie. EB jako narzędzie motywacji (3 godziny).
Możliwość Dofinansowania:
Oferujemy nieodpłatne wsparcie polegające na:
• przygotowaniu wniosków o dofinansowanie,
• obsłudze wszystkich formalności
związanych z podpisaniem umów o dofinansowanie oraz rozliczeniem dofinansowania,
a także odpłatne (w ramach dofinaniasowania) zorganizowanie szkolenia.
Warunki dofinansowania zależą od subregionu i prezentują się następująco:
• dofinansowanie na przedsiębiorstwo (weryfikowane po NIP): do 100 tys. PLN
• dofinansowanie udziału 1 pracownika (weryfikowane po PESEL) w usłudze: do 12 tys. PLN
Sposób dystrybucji dofinansowania: refundacja poniesionych wydatków na podstawie
promesy od operatora. Dofinansowanie przeznaczone jest dla mikro, małych lub średnich
przedsiębiorców prowadzących działalność od co najmniej 6 miesięcy oraz ich
pracowników, zatrudnionych przez okres nie krótszy niż 3 miesiące w wymiarze
odpowiadającym ½ etatu tj. minimum 80 godzin miesięcznie. Kwalifikują się także
pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy zlecenia, spełniający powyższe kryteria
Szkolenie odbywa się dla grupy minimum 14 osób .
Dodanie szkolenia do koszyka i jego zakup jest forma wstępnego zainteresowania szkoleniem .
Płatności dokonujemy wyłącznie po ustaleniu terminu i potwierdzeniu przez naszego pracownika
zebrania grupy 14 osób .
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Ekonomia Behawioralna w Praktyce: Jak Przewidywać i Wpływać na Decyzje Klientów |