Strona głównaSZKOLENIA DLA BIZNESUSPRZEDAŻ - Podstawowe zasady sprzedaży
RECEPJONIŚCI - SZTURMOWCY HOTELOWEJ ARMII
Szybki podgląd
Ekonomia Behawioralna w Praktyce: Jak Przewidywać i Wpływać na Decyzje Klientów
Szybki podgląd
Od Pomysłu do Kampanii: AI w Marketingu
Szybki podgląd
Generuj, edytuj, podbijaj: AI w tworzeniu wizualizacji -tworzenie zdjęć i video  z wykorzystaniem AI
Szybki podgląd
Transformacja AI: Nowa era dla firm - Zwiększenie efektywności dzięki sztucznej inteligencji
Szybki podgląd
AI dla nauczycieli - praktyczne zastosowania
Szybki podgląd
2 999,00 zł
Internet: Klucz do Cyfrowej Edukacji
Szybki podgląd
2 999,00 zł
Cyfrowa szkoła dla wszystkich
Szybki podgląd
2 999,00 zł
Czterech Wspaniałych - Marketing w Internecie - jak skutecznie zarabiać online II Edycja
Szybki podgląd
6 399,00 zł
Tworzenie Skutecznej Koncepcji Gastronomicznej z Tadeuszem Mullerem
Szybki podgląd
6 399,00 zł
Od Pomysłu do Kampanii: AI w Marketingu
Szybki podgląd
Transformacja AI: Nowa era dla firm - Zwiększenie efektywności dzięki sztucznej inteligencji
Szybki podgląd
Ekonomia Behawioralna w Praktyce: Jak Przewidywać i Wpływać na Decyzje Klientów
Szybki podgląd
Rewolucja w klasie: Potencjał sztucznej inteligencji w edukacji
Szybki podgląd
2 999,00 zł
AI dla nauczycieli - praktyczne zastosowania
Szybki podgląd
2 999,00 zł
Praca - Sprzedawca
Szybki podgląd

SPRZEDAŻ - Podstawowe zasady sprzedaży

4 999,00 zł
Producent: HSI Academy
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (30 sztuka)
Waga:0.10 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:sztuka

Sprzedaż 30H:


1. Wprowadzenie


Istota sprzedaży: jest określenie, które produkty firmy zaspokajają jakie potrzeby
danego klienta. Nowoczesny klient vs tradycyjny klient – profile zachowań i potrzeb

2. Różnice pomiędzy tradycyjną sprzedażą a obecną (internetową)

Zamiast spotkań bezpośrednich spotkania zdalne (telefon, wideo) – jak je umawiać i
kontraktować klienta? Duże znaczenie potrzeby bezpieczeństwa – jak je zaspokajać?

3. Przygotowanie do sprzedaży

Przygotowanie do rozmowy telefonicznej z klientem.
Gdzie szukać kontaktów do nowych klientów.
Informacje potrzebne przed rozpoczęciem 
sprzedaży
Rozmowa telefoniczna „z biegu” i umówiona wcześniej na określoną godzinę i

informacją o jaki będzie temat i cel to nie są te same rzeczy!

4. Otwarcie – nawiązanie kontaktu z klientem.

Rozpoczęcie rozmowy – metody prowadzenia dialogu z rozmówcą a nie monologu
handlowca

Metody neutralnego rozpoczęcia rozmowy z klientem, nawiązującym do aktualnej trudnej

sytuacji rynkowej i jednocześnie prezentującym wyjątkowość podejścia firmy do klientów w
obecnym czasie,

Sposoby pokonywania barier (sekretariat, osoby przypadkowe, itp.) i docierania do
odpowiedniej osoby w strukturze klienta


5. Diagnoza potrzeb i oczekiwań klienta

Zmiany oczekiwań klientów w kontekście pandemii

Techniki zadawania pytań pomagające w rozpoznawaniu potrzeb sprzedażowych i
produktowych: Zdobywanie informacji w kontekście możliwości cross i up sellingu

6. Prezentacja oferty i rozwiązań

Język korzyści – zastosowanie / Storytelling

7. Finalizowanie rozmów z klientem

Techniki finalizacji procesu sprzedaży

8. Atrakcyjność sprzedażowa


Wątpliwości / Elevator speech / Rekomendacje / Techniki perswazyjne

9. Podsumowanie


Co zacznę stosować po szkoleniu? / Jakich zachowań chcę się pozbyć? / Jakie działania
będę kontynuował?

10. Praktyka 


Możliwość Dofinansowania:

Oferujemy nieodpłatne wsparcie polegające na:

• przygotowaniu wniosków o dofinansowanie,

• obsłudze wszystkich formalności

związanych z podpisaniem umów o dofinansowanie oraz rozliczeniem dofinansowania,
a także odpłatne (w ramach dofinaniasowania) zorganizowanie szkolenia.
Warunki dofinansowania zależą od subregionu i prezentują się następująco:

• dofinansowanie na przedsiębiorstwo (weryfikowane po NIP): do 100 tys. PLN

• 
dofinansowanie udziału 1 pracownika (weryfikowane po PESEL) w usłudze: do 12 tys. PLN


Sposób dystrybucji dofinansowania: refundacja poniesionych wydatków na podstawie

promesy od operatora. Dofinansowanie przeznaczone jest dla mikro, małych lub średnich
przedsiębiorców prowadzących działalność od co najmniej 6 miesięcy oraz ich
pracowników, zatrudnionych przez okres nie krótszy niż 3 miesiące w wymiarze
odpowiadającym ½ etatu tj. minimum 80 godzin miesięcznie. Kwalifikują się także
pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy zlecenia, spełniający powyższe kryteria



Szkolenie odbywa się dla grupy minimum 14 osób .

Dodanie szkolenia do koszyka i jego zakup  jest forma wstępnego zainteresowania szkoleniem . 
Płatności dokonujemy wyłącznie po ustaleniu terminu i potwierdzeniu przez naszego pracownika 
zebrania grupy 14 osób .

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

...jest pusty

Producent
Powiadomienia

SPRZEDAŻ - Podstawowe zasady sprzedaży

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dot. cookies. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.